Saturday, December 20, 2014

Mala praznična dekoracija


Već dugo me drži praznična euforija iako su daleko Nova godina i Božić. Ali kada dočekamo te datume, sve će se raspršiti i proći, tako da sada treba uživati dok se sve to čeka :) Sigurno se primjećuje da imam više slobodnog vremena, ali to je samo zbog ovog kratkog godišnjeg odmora koji se sutra završava. Onda će i ovi moji česti postovi nestati :( Danas sam fotografisala mali ukras koji mi stoji na stolu. Ne mogu reći da sam ga sama napravila, ali mogu reći da sam sve ove sitnice sastavila na jedno mjesto i sada ljepše izgledaju zajedno.



Koristila sam:

  • tri svijeće, dvije crne i jednu bijelu
  • ukrase za jelku u obliku zvijezde, šišarke, poklona i mašne
  • malu plastičnu tacnu sa zlatnim tubom
  • makaze i ljepilo.

Naravno ne namjeravam ovo zapaliti, jer bi vjerovatno sve zajedno izgorilo. Smisliću nešto drugo za paljenje svijeća.






Uživajte u subotnjoj večeri uz svjetlost svijeća i vino i...
Do sledećeg posta budite kreativni :)
Milijana Z.P.

3 comments: