Sunday, December 28, 2014

Pearls on nails


Danas i ja pričam o sređivanju. Ja sam izabrala biserčiće za Novogodišnje nokte. Jednostavno je napraviti ovaj izgled, a izgleda lijepo i elegantno. Pokušala sam ja kasnije prati suđe i praviti ručak...ali to se ipak ne može sa ovim perlicama, samo da znate :) Već dva puta sam ih koristila i definitivno su moj izbor.


Koristila sam ova tri proizvoda sa slike iznad, ali zaista je bezbroj drugih mogućnosti i kada su u pitanju lakovi za nokte i kada su u pitanju perlice. Plavi lak za nokte koristila sam na četiri nokta na ruci, a na petom noktu sam koristila svijetli lak u dva debela sloja da bi se perlice mogle dobro zalijepiti. I sačekala sam desetak minuta da se osuši lak.



Perlice će vremenom otpadati, ali ne odmah. Mogu izdržati jednu najluđu noć u godini. Da li ste vi koristili nešto slično ili imate neku ideju za kombinaciju?







Uživajte u sitnicama :)
Pozdrav do sledećeg posta,

Milijana

No comments:

Post a Comment