Tuesday, February 10, 2015

For her and him


Već dugo želim da probam ovo bojenje, ali nikako da kupim bijele šolje. I konačno su to. Svakako sam trebala vježbati na nečemu drugom, ali može i ovako. Vidjela sam bojenje noktiju i posudica na ovaj način i moram priznati da je ideja zaista originalna. Naravno, ne znam odakle potiče i ko je to smislio, ali hvala mu :)




Na slikama ispod su boje koje sam koristila, u obliku lakova za nokte, voda i plastična posuda. To je sve što vam treba. Možda još aceton za brisanje fleka koje ćete vjerovatno napraviti i čačkalica za miješanje boje. I dodala bih, da vježbom možete postići savršenstvo, jer to se vjerovatno neće desiti baš prvi put.


Naspete vodu u posudu, zatim kapnete malo laka, možda nekoliko različitih boja, zavisi od toga šta se vama sviđa. I nakon toga uronite šolju u vodu, boja će se razliti po površini šolje. Ostavite da se osuši.


Jednostavno je, a simpatično izgleda na kraju. Šta vi kažete?
Da li ste to već probali, na posuđu ili noktima? Vaša iskustva?



Pozdrav za sve koji svrate da pogledaju ovaj post :)

Milijana

2 comments:

  1. Odlična fora! Ovo moram probati!
    Kako se drže u pranju, ne skida se lak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E kada sam ovo pisala, nisam imala tu informaciju :) A sada iz iskustva, sve je super kada se peru ručno. Ja sam svoje prala u mašini za suđe, pa je nešto boje spalo, ali i dalje su fine. Znači, samo ručno pranje :)

      Delete