Wednesday, April 29, 2015

Maska za kosu od kvasca i kokosovog ulja


Vjerovatno vam je poznato korisno dejstvo kokosovog ulja i pivskog kvasca na kosu. Ja ću još jednom pozitivno potvrditi ovu činjenicu. Koliko god mi slobodno vrijeme dozvoljava, koristim maske za kosu, napravljene u kuhinji. Ponekada mi se čini da bi to sve bilo bolje spremiti za ručak, nego staviti na kosu :) Igrala sam se malo ovaj put, ali definitivno ću ovo ponavljati, učinak je vidljiv, ne samo za moje oko. Tako mi rekoše :)

Koristila sam (nemam tačne mjere, sve je po osjećaju):
  • pivski kvasac
  • kokosovo ulje
  • vodu.
To su ova dva proizvoda:



Priprema

Pomiješala sam tri-četiri kašike kvasca sa isto toliko vode. Bilo mi je bitno da se kvasac otopi, i tako je stojao nekoliko minuta. Zatim sam dodala kokosovo ulje i promiješala čačkalicom. Možete viljuškom, mikserom, kako se vama učini najbolje. Kako je sve bilo na sobnoj temperaturi, lako se sjedinilo u gustu masku.


Upotreba

Kada se već odvoji vrijeme za ove maske, onda sam uvijek pristalica, da se duže zadrže na kosi. Moja maska je stojala oko dva sata, i kosa mi je mnogo ljepša. Ne masti se, bez obzira na masnu masku. Ovdje je jedan tekst o koristima koje nam donosi kokosovo ulje. I ja se slažem da je nešto najbolje što sam do sada koristila za njegu kose.




Njegujte svoju kosu.
A ako imate neku dobru masku da mi preporučite, čekam :)

Pozdravljam vas,

Milijana

No comments:

Post a Comment