Wednesday, May 27, 2015

Red and white


Ljepota je u očima posmatrača. Volim i kišu i sunce, ali kada je sa mjerom. Ovo je već na granici. Gledam kišu, vidim prelijepi oblak. Gledam baru, vidim sliku drveta i ulične svjetiljke. Gledam cestu ispred sebe dok vozim, vidim prelijepe crvene cvijetove. Stajem, nema veze što pada kiša. Ne mogu ja čekati. Ako mi se danas pojavi cvijet, berem ga danas. Ko zna šta me čeka sutra. Imam jedan sat slobode između obaveza, odmah idem u šetnju i igru. Šta da se čeka...Nikada neće biti savršeno.



Želim nešto da pravim, da fotogrfišem, ali kako po ovoj tami. Pravim iskrivljene slike. Realnost je ljepša. Ali nemam mira, pa nastade tako i ova 'kreacija'. Koristila sam:
  • bijelu vazu
  • dvije pertle za patike
  • ljepilo.




Jedan kraj pertle sam zalijepila za dno. Nakon omotavanja pertle oko vaze, drugi kraj pertle sam zalijepila za unutrašnji gornji dio vaze. Isto sam ponovila sa drugom pertlom. Nisam uništila divnu bijelu vazu. Sve može da se skine, i da se radi nešto novo. Danas je za mene to bila ljepota u oku posmatrača.





Milijana

No comments:

Post a Comment