Friday, June 5, 2015

Pura


Ovo je moj omiljeni doručak već mjesecima, i nije mi previše doručkovati to nekoliko dana u sedmici. Ni meni nije jasno kako već nije dosadilo. Hranu naručujemo iz obližnjeg restorana. Znam da veliku ulogu u ljepoti ovog obroka čini to što nam ga posluži neko drugi, a znam i da mu posebnost daje neki sir, nikako da pogodim koji...Mislim da ću ubrzo i pitati...


A kako ja pravim puru? Vjerujem da je tema nezanimljiva, ali ipak... Sastojke gotovo nikada ne mjerim, ali recimo da koristim:

  • 1 šolja palente (ili kukuruznog brašna, onda se kuva duže)
  • 3-4 šolje vode
  • maslac
  • kajmak
  • mladi i suvi sir
  • so.



Priprema

Nakon što prokuva voda u kojoj sam dodala so i maslac, naspem u nju palentu i kuvam nekoliko minuta uz stalno miješanje. Kada naspem puru u tanjir, dodajem rendani suvi sir, mladi sir i kajmak. Ovi sastojci mogu biti različiti u zavisnosti ko koje voli. U svakom slučaju dobijete brzi zdravi doručak, nakon koga možete da se posvetite svojim poslovima, a da pritom nemate osjećaj težine i prejedenosti :) Mislim da ću je i danas doručkovati...dok se u puru ne pretvorim :)


Prijatno!

Milijana

No comments:

Post a Comment