Friday, July 24, 2015

Just like Manolo Blahnik



Nisam pisala nekoliko dana. Nedostaje mi blog, ali mnoge druge stvari se dešaju, pa nekada moj kutak mira i šarenila mora da pričeka...


Nekada prošlog mjeseca sam ugledala članak o nečemu što nosi ime Manolo Blahnik, a što može sebi da priušti bilo ko...pa dobro nije baš tako, ali preslatko je i privuklo je moju pažnju. Gledanje serije Sex and The City je svakako u meni stvorilo ljubav prema cipelama ove marke, pa me ovo ime privuče i drugim predmetima. Valjda zato i služe marke.

Mi smo prilično zatvorena sredina koja baš i ne prihvata izlete u visoku modu ili bilo šta što iskače iz svakodnevnice, ali ipak...smijem da maštam. Cipele na štiklu i čarape? Vjerovatno bih nakon toga mogla i na lomaču. Ali i dalje mi to izgleda simpatično.

Odlučila sam se na DIY projekat, kako bih napravila nešto što liči ovom modnom dodatku, čarapama sa pufnicom, inspirisane istim takvim poznate svjetske marke Manolo Blahnik.

Koristila sam:

  • sive čarape
  • pink pufnice (mogu se lako i napraviti, ali ja sam imala gotove sa neke kape)
  • igla i konac.



Postupak izrade, jasno vam je...samo sam pufnicu prišila za čarape. To je bilo jednostavno, a sada slijedi malo teži dio. Kako to nositi u javnosti :) Ili da zadržim ovu kreaciju za svoja četiri zida?






Šta kažete na ovo?

Lijep vikend vam želim,

Milijana

No comments:

Post a Comment