Tuesday, November 17, 2015

Pieces of home


Ovo je jedan od onih postova kada ja nešto nepovezano pričam. Odnosno pišem. A to se desi kada previše razmišljam, a izgubim se kada treba doći do zaključka. 


Kada jedna osoba treba biti majka, žena, domaćica, čistačica, karijerista, kuvarica, drugarica, kćerka, unuka, komšinica i pritom imati hobije, kako naći ravnotežu i biti sve to, i da svi budu srećni? Pa, iskreno, nije baš lako. Možda da sam robot, programirana i dobro organizovana i vojnički disciplinovana. E pa neću.

Izabrala sam da svaki dan budem dobra majka, a nisam ni loša žena :) Pa onda, na poslu se trudim da radim najviše i najbolje, ali dok sam na poslu. Poslije ne. Kuvarica sam koliko moram, ali zato su uvijek obezbijeđene zalihe voća i povrća i svježih jaja, mlijeka, sira, kajmaka, slanine..sve sa sela...nema gladi. Svaki dan ukradem vrijeme za neki od omiljenih hobija, knjigu, fotografisanje, film, izrađivanje, slikanje...najbolje ako se to još može povezati sa nekom od pravih kućanskih obaveza, ili usput odraditi.

A komadići doma? Pa to je kako sam ga podijelila za čišćenje i sređivanje. Ako nisam u stanju da odvojim dovoljno vremena da sredim sve, onda ga parčam na komadiće i odrađujem jedan po jedan dio. Radovi su u toku, uvijek, ali čula sam i druge žene pričaju da tome nikada nema kraja. Bar sam naučila da se više ne nerviram.







A ima li neko neki savjet da mi da?

Kako ste vi organizovali svoje vrijeme i obaveze?

Milijana

No comments:

Post a Comment