Tuesday, November 24, 2015

Tražim recept


Drage djevojčice, djevojke, žene :) Ja znam da nije lijepo što ja pišem ovaj post. Ne dijelim savjet i ništa ne dajem, nego tražim...A to je zato što sama nisam uspjela naći najbolji recept za ovaj kolač - Tiramisu.


Spremila sam ja rokovnik. Uspijem zapisati poneki recept, poneki zalijepim na stranicu, samo da tu ostanu, svi na jednom mjestu. A zašto? Zato što se u moru ovih recepata na internetskim stranicama, jednostavno izgubim. Kada treba nešto da pravim, ili nosim laptop u kuhinju, pa surfanje, pa traženje, pa na kraju i bude nešto od toga...Ali trudim se zaista, samo najbolje recepte sačuvati u mom rokovniku. Da ga dugo imam i koristim. A ovaj kolač smo jedan dan dobili na poklon  na poslu...izgleda ovako, bio je mnogo ukusan, ali recept? Misterija. Hvala unaprijed.

Imate li svoju omiljenu knjižicu recepata?

Milijana

2 comments:

  1. Super post :)
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako hoces uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com

    ReplyDelete