Thursday, December 17, 2015

My favorite DIY blogs


U moru blogova koji su meni zanimljivi postoje ipak neki koje češće posjećujem i koji su mi najzanimljiviji. Možda ih neću nabrojati pravim redoslijedom i poneki ću sigurno i zaboraviti, ali ovih pet su za mene TOP 5. Dakle, da krenem sa nabrajanjem...


1. Hello natural. Ovo je blog gdje možete naći mnogo ideja za izradu zdrave hrane, preparata za ljepotu, nakita, modnih dodataka i mnogih drugih stvari.


2. A Beautiful Mess. Ovo je jedan od najljepših blogova na svijetu. Bezbroj ideja, okean inspiracije, boja, života...Divno mjesto.




3. A pair & a spare. Ovo je još jedan blog sa mnogo DIY ideja, najviše modnih. Ali ima tu i mnogo drugih inspirativnih sadržaja. 


4. Maje Zmaje. Najdraži blog na Balkanu. Tu možete naći mnogo ideja za razne DIY projekte, putovanja, interesantne recepte i mnogo, mnogo inspiracije.




5. Woods of Bell Trees. Ovo je još jedan šareni blog prepun ideja za, naravno, ponovo isto :) DIY sve.




Ovo su mjesta koja često posjećujem.
Ako imate neko slično da mi preporučite, radu ću prihvatiti prijedlog.

Do nekih mojih drugih pisanja...sve vas pozdravljam,

Milijana

No comments:

Post a Comment